First Energy Gum from now on at Shell petrol stations. The refreshing energy boost on the go.

First Energy Gum vanaf nu ook bij Shell tankstations. De verfrissende energieboost voor onderweg.

First Energy Gum is verheugd om aan te kondigen dat het nu ook verkrijgbaar is bij maar liefst 210 Shell tankstations langs de belangrijkste wegen in Nederland. De eerste cafeïne houdende kauwgom van Nederland heeft met deze stap het bereik verder weten te vergroten. Met deze spannende samenwerking brengt FIRST de energie direct naar de Shell Tankstations, zodat automobilisten en andere reizigers hun reis kunnen beginnen of vervolgen met een verfrissende energie boost.

Waarom First Energy Gum?

FIRST is niet zomaar een energieproduct; het is een innovatieve, smaakvolle en effectieve manier om je energieniveau een impuls te geven. Twee gums bevatten een geoptimaliseerde hoeveelheid cafeïne voor een directe en duurzame boost, terwijl het ook zorgt voor een frisse adem en een heerlijke smaak. Het is een handige en smakelijke manier om energiek te blijven, waar je ook bent.

Over de samenwerking

De samenwerking tussen FIRST en Shell tankstations is een perfecte match, aangezien beide bedrijven toegewijd zijn aan het bieden van kwaliteit en gemak aan hun klanten. Shell tankstations zijn een vertrouwde naam voor automobilisten en reizigers over de hele wereld. We zijn verheugd om ons product beschikbaar te stellen aan hun klanten.

Waar te vinden

FIRST is nu verkrijgbaar bij 210 geselecteerde Shell Tankstations. Dus, of je nu op weg bent naar je werk, een roadtrip plant of gewoon een extra oppepper nodig hebt, zorg ervoor dat je stopt bij een Shell station om je FIRST mee te pakken.

“We kijken uit naar een succesvolle samenwerking en zijn enthousiast over de mogelijkheid om nog meer mensen te voorzien van de energie die ze nodig hebben voor hun reis.’, aldus FIRST.

Over First Energy Gum

First Energy Gum is een kauwgom met 40 mg cafeïne, die je binnen 10 minuten een schone energie boost, extra focus en kracht geeft. Het werkt tot zo’n 5 uur na gebruik, bevat slechts 4 kcal, 0% vet, 0% suiker, is glutenvrij en vegan.

FIRST is een toonaangevende producent van innovatieve energieproducten die zijn ontworpen om mensen de energie en focus te geven die ze nodig hebben om het maximale uit hun dag te halen. First Energy Gum is een geliefde keuze geworden voor energie-on-the-go, met een groeiende aanhang van enthousiaste gebruikers in heel Nederland.

Reactie plaatsen

Let op: opmerkingen moeten worden goedgekeurd voordat ze worden gepubliceerd.